wtorek, 19 marca 2013

Liebster Award









Co i jak?
1. Odpowiadasz na zadane ci 11 pytań na swoim blogu.
2. Nad pytaniami zawierasz informację kto cię nominował.
3. Zadajesz 11 nowych pytań od samego/j siebie.
4. Nominujesz kolejnych 11 blogów.
5. Musisz powiadomić danego bloga o nominowaniu go przez ciebie.
UWAGA! Nie wolno zwrotnie nominować bloga, który zgłosił twój blog.



Nominacja nr. 1 / 18 marzec 2013

Od: got-to-be-you.blogspot.com


1. Jak masz na imię?


Odp: Nazywam się Catherine



2. Ulubiony teledysk 1D?


Odp: Ten teledysk skradł moje serce tak jak i chłopcy z 1D :D
Jest to teledysk One Way Or Another :D
Kocham go <3 Zwłaszcza moment w którym cała piątka tańczy ten śmieszny ruch :d HaHaHa. Bezcenny widok ;D




3. Kogo lubisz najbardziej z 1D?


Odp: Chcę powiedzieć że uwielbiam ich wszystkich :D Ale najbardziej lubię Lou :D
To było pytanie kogo lubię, a nie kocham :D ( Tak na marginesie kocham Harolda :D )




4. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania rozdziałów?


Odp: Wiele moich rozdziałów powstaje na stacji PKP w autobusie, podczas podróży w różne miejsca.
Pisząc każdy kolejny rozdział po prostu  zatracam się w myślach. To co tworzy się w mojej głowie przenoszę na kartkę papieru. Inspiracją  do każdego z moich rozdziałów jest muzyka. To ona napełnia ogromna energią, powoduje u mnie różne emocje, które są niezbędne do pisania.
Więc zawsze jak zaczynam pisać kolejną cześć mojego opowiadania włączam muzykę i pozwalam sie jej ponieść.
Efekty widać w niektórych fragmentach opowiadania :D




5. Co sądzisz o dziewczynach chłopaków z 1D?


Odp: Sądzę że są cudowne  :D
Cieszę się że chłopcy mają kogoś, kogo mogą kochać . Cieszy mnie też fakt że chłopcy maja drugą połowę, która zawsze wesprze, pomorze, będzie przy nim bez względu na wszystko.
Sondzie  że te dziewczyny kochają ich za to jacy są, a nie za to kim są i to jest piękne.
Jak by było inaczej  ich związki już dawno by się rozpadły.



6. Który chłopak z 1D byłby twoim najlepszym przyjacielem (bez szans na dalszą znajomość)?


Odp: Myślę że był by to Liam :D



7. Jakiej muzyki słuchasz?


Odp: Słucham każdego rodzaju muzyki. Jednak pod jednym warunkiem :D
Musi mi się spodobać melodia i tekst piosenki :D
Nie mam aż tak dużych wymagań ;D




8. Gdybyś miał/a szanse dostania pod choinkę płytę 1D, która by to była i dlaczego?

Odp: Była by to płyta TAKE ME HOME :D
Ponieważ są na niej moje ulubione piosenki. Może jeszcze dla tego że na tej płycie mieszczą się bardziej dojrzalsze piosenki :D



9. Gdybyś miał/a możliwość pracowania dla 1D i mógłbyś/abyś wybrać - co chciałbyś/abyś robić?

Odp: Chciała bym być ich stylistką. Z tym zawodem łączy się robienie makijażu i włosów :D
Więc to było by najlepsze zajęcie :D

10. Byłeś/aś kiedyś na koncercie 1D?

Odp: Z wielkim bólem serca muszę powiedzieć że nie :( Jednak jak by 1D w końcu odwiedziło Polskę to bym wybrała się na koncert z moja kochana koleżanką :D To dzięki niej zaczęła się moja przygoda z pisaniem :D Dziękuję Ci za to Ada :*


11. Co chciałbyś/abyś powiedzieć chłopakom?


Odp: Powiedział bym im kilka rzeczy :D

1. Nie ważne co się będzie działo pamiętajcie, że zawsze będziemy was wspierać.
2. Kocham waszą muzykę. Proszę nie zapominajcie po co to robicie.
3. Dziękuję, że za każdym razem kiedy jestem smutna sprawiacie że się uśmiecham.



Moje pytania :D 

1. Jak masz na imię ?

2. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem opowiadania?
3. Od kiedy lubisz (Kochasz!!!) 1D?
4. Za co kochasz chłopaków z 1D? ( podaj jeden powód do każdego z chłopaków )
5. Który chłopak z 1D jest w twoim typie?
6. Czy wstydzisz się mówić ludziom, że jesteś fanką 1D?
7. Ulubiona piosenka z nowej płyty 1D TAKE ME HOME?
8. Jak myślisz czy Harry Styles jest kobieciarzem? (Proszę o szczerą odpowiedz )
9. Twoja reakcja na wieść o rozpadzie 1D?
10. Czy płakałaś kiedyś podczas słuchania którejś z piosenek 1D?
11. Śniłaś kiedyś o tymże spotkałaś 1D?


Blogi które nominuję:

1. girl-lost-in-dreams.blogspot.com

2. polskie-dziewczyny-w-londynie.blogspot.com
3. przyjazncharliebrown.blogspot.com
4. directioner-dreams.blogspot.com
5. modern-school-emotions-1d.blogspot.com
6. i-am-broken-do-you-hear-me.blogspot.com
7.ohh-my-my.blogspot.com
8. onedirection-and-cinderella.blogspot.com
9. daydream-with-1d.blogspot.com
10. make-dreams-come-true-la.blogspot.com
11. newlife-1direction-love.blogspot.com



Dziękuje za nominację !!! :* 



6 komentarzy:

  1. dzięki wybacz, ale ja się w to nie bawię ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. [SPAM]
    Fannie Rich.Niby zwykła dziewczyna,a jednak nie.Jest dowodem na to,że pozory mylą.
    Co się wiąże z wyjazdem z bajecznego Paryża?
    Co się stanie Arianie?
    Zapraszam na a-n-t-m-s.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ nie ma za co :D

    Zapraszam do siebie na Chapter 4! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za nominację, jednakże nie biorę w tym udziału gdyż nie mam czasu. Dotyczy również bloga
    http://polskie-dziewczyny-w-londynie.blogspot.com/
    i reszta moich które nominowałaś ale dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wpis! :) serdecznie zapraszam do siebie na: www.carrotsx3.blogspot.com ;3 bardzo zależmy mi na opinii w komentarzu i ilości obserwowanych ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorki, że dopiero teraz komentuję, ale jakoś teraz mam czas :D Kasieńko, ale mi jest miło! Tak fajnie odpowiedziałaś pod pytaniem czy byłaś na koncercie 1D :) Cieszę się, że zaczęłaś pisać to opowiadanie, bardzo się cieszę! I mam nadzieję, że pojedziemy kiedyś razem na koncert! :*

    OdpowiedzUsuń