czwartek, 21 lutego 2013

One Direction - One Way Or Another (Teenage Kicks)

       
           

       

                 


Kocham to <3
A wy to kochacie ?
Cieszę się że chłopcy chcą pomagać innym i to jeszcze w tak  cudowny sposób :D
Kocham to jeszcze raz powtórzę <3
Miłego oglądania :D


Ps. Chcę zwrócić uwagę na jedną bardzo ważną rzecz :D
Czy nie wydaje wam się że oni w tym klipie są za przystojni ?
Wyrosły nam przystojniachy nie ma co :D
Aż się wzruszyłam tak jestem dumna :D
Kocham ich za to co robią !!!!!!!!!!!!!! <3

                                                       


                                                  1D4ever !!!!!! 

4 komentarze:

  1. One way or another, Kasieńku! :D Czerwone nosy dodają im tego czegoś haha :D

    always and forever, right? ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego bloga opowiadającego o nieszczęśliwej miłości prześlicznej Rose oraz czarującego Zayn'a. Jest to jeden z niewielu opowiadań, w którym główną postacią jest Zayn Malik. Zapraszam: http://story-of-my-life-with-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie w nowym teledysku wydają się przystojniejsi! Kurczę, i jak tu się nie zakochać! :)

    Zapraszam na swojego bloga oczywiście z udziałem boskiego One Direction. Będzie mi miło jeśli zajrzysz :)

    make-dreams-come-true-la.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie moja droga masz rację :D

    OdpowiedzUsuń